Promosi Web Januari 2017

Menangi 8 Produk Skeyndor Bernilai Rm250 Setiap Satu!

slide5

Skeyndor mencipta sejenis teknik face lift yang dapat merawat kulit wajah anda secara dalaman. Setelah pelbagai penyelidikan, ianya telah membawa kepada perkembangan teknologi eksklusif (ProGen-In) yang dapat memberi ketegangan kepada kulit, anti penuaan di samping membentuk wajah muka anda dan mengurangkan lapisan bawah dagu. Produk terbaru Lift Contour Elixir dapat menegang dan melicinkan kulit wajah anda dengan kesan yang serta merta dan berpanjangan. Kandungan serumnya memberi kesan luar biasa dalam memberi kontur wajah, sambil mengurangkan tanda penuaan dan meratakan tona kulit. Rasai ketegangan wajah anda dengan serta-merta!

Tempoh Penyertaan : 1 Januari 2017 – 31 Januari 2017

Click here if you have issue acessing the promo form above

 

 

Menangi 25 Produk Alissi Bronte Bernilai Rm80 Setiap Satu!

slide6

Inginkan wajah yang licin, halus dan kelihatan segar sentiasa? Universal Detox Cleanser dari Alissi Bronte dapat membantu anda kecapi kulit wajah yang anda impikan. Bahannya yang semula jadi seperti aloe vera, ekstrak timun, teh hijau dan minyak pati mawar dapat melegakan dan melembap kulit agar sentiasa kelihatan segar dan berseri-seri. Kebaikan ekstrak teh hijau merupakan salah satu antioksidan yang terbaik yang dapat memulihkan tisu-tisu kulit agar sentiasa sihat. Produk ini juga sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit yang sensitif.

Tempoh Penyertaan : 1 Januari 2017 – 31 Januari 2017

Click here if you have issue acessing the promo form above

 

Menangi 6 Produk Melvita Bernilai Rm364 Setiap Satu!

slide7

Sempena tahun baru ini, mulakannya dengan kehidupan yang lebih sihat dan gaya hidup organik. Floral Water dari Melvita ini diambil dari tumbuh-tumbuhan yang terbaik dan memberi kelembutan kepada kulit. Extraordinary waters pula melengkapkan faedah penjagaan kulit dengan formulasi unik nya yang dapat mencerah, melembap dan melembutkan wajah anda. Ditambah lagi dengan minyak argan yang dan gabungan minyak tumbuhan lain, melengkapkan rutin penjagaan wajah anda. Mempunyai pengalaman lebih 30 tahun sebagai pakar bahan organik, Melvita menyediakan produk yang efektif untuk kulit anda di samping menjaga kebajikan alam sekitar.

Tempoh Penyertaan : 1 Januari 2017 – 31 Januari 2017

Click here if you have issue acessing the promo form above

The post Promosi Web Januari 2017 appeared first on Jelita.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment