Promosi Web November 2016

Cara Menyertai

  1. Klik peraduan yang ingin anda sertai dan lengkapkan borang pendaftaran. Proses ini perlu dilakukan sekali sahaja dan butiran anda akan disimpan untuk peraduan akan datang.
  2. Selepas mendaftar, masukkan kata nama serta kata kekunci dan jawab soalan mudah yang diberikan.
  3. Anda hanya dibenarkan menghantar satu penyertaan bagi setiap peraduan (melainkan dinyatakan sebaliknya)

Tempoh Penyertaan : 1 November 2016 – 30 November 2016

CARA menawarkan rawatan facial ekslusif yang unik mengikut
keperluan setiap individu. Terdapat lima jenis rawatan yang direka khas untuk kulit sensitif, kulit berjerawat, rawatan pencerahan, penegangan dan melembapkan. Rawatan secara mendalam dan menyeluruh dapat memberi kulit wajah anda satu lapisan yang baru dengan pengekstrakan cahaya dan urutan muka mengikut kesesuian peribadi. Objektif rawatan CARA adalah Bring Life To Your Skin direka khas untuk merawat dan mencegah ketidaksempurnaan pada kulit agar kulit kelihatan licin, cerah dan berseri.

cara-nov


Click here if you have issue acessing the promo form above

 

Sothys, jenama kecantikan terkemuka Perancis sejak 1946 ini telah menyediakan
penyelesaian kecantikan professional selama lebih 70 tahun lagi. Kini pengguna dapat merasai perbezaan pada kulit wajah seperti baru sahaja membuat rawatan facial dengan suasana selesa seperti di kediaman sendiri. Ini dapat dimiliki dengan rangkaian baru Essential Ampoules. Rangkaian ini didatangkan dengan empat variasi, sesuai untuk semua jenis kulit. Untuk kelihatan cantik kini menjadi lebih mudah dan berpatutan untuk dimiliki.

sothys-nov


Click here if you have issue acessing the promo form above

 

Skeyndor, yang bermaksud ‘kulit emas’ adalah produk penjagaan kulit jenama No.1 di Sepanyol dan diiktiraf sebagai sebahagian daripada 15 jenama kosmetik terbaik dunia. Skeyndor Aquatherm Thermal Concentrate Water adalah amat sesuai untuk penggunaan harian bagi seseorang yang mempunyai kulit sensitif. Ia dapat melegakan rasa kulit yang tegang dan tidak selesa dan meninggalkan kulit berasa lembut dan segar. andungannya yang kaya dengan natrium, kalium, garam kalsium dan elemen lain yang membantu memulihkan penampilan kulit anda. Selain itu, ia juga dapat mengekalkan penghidratan kulit dan meningkatkan sistem
imunisasi anda.

skeyndor-nov


Click here if you have issue acessing the promo form above

The post Promosi Web November 2016 appeared first on Jelita.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment