JELITA HADIAH HARIAN – 1 NOVEMBER 2016

MENANGI 6 PRODUK JURLIQUE BERNILAI RM335 SETIAP SATU!     

cropped

Rasakan perbezaan penggunaan produk dari Jurlique- Nutri Define Refining Foaming Cleanser. Teksture nya yang licin, berkrim seperti sutera yang lembut dengan manik menggilap semulajadi membantu menghaluskan tekstur kulit sambil mengekalkan tahap kelembapan kulit untuk pemulihan kulit yang licin dan berseri. Kulit berasa lebih bersih, halus dan segar. Jurlique – Nutri-Define with Biosome5 Superior Retexturising Facial Serum pula merupakan serum anti-penuaan yang luar biasa untuk mengatasi pelbagai tanda-tanda penuaan. Dirumus khas dengan bahan-bahan penting dan teknologi liposomal semula jadi untuk memberi kulit lebih bercahaya dan awet muda. Kulit berasa lebih tegang, lembut dan licin.

 

jurlique_logo_cmyk4u

Cara Menyertai

  1. Klik peraduan yang ingin anda sertai dan lengkapkan borang pendaftaran. Proses ini perlu dilakukan sekali sahaja dan butiran anda akan disimpan untuk peraduan akan datang.
  2. Selepas mendaftar, masukkan kata nama serta kata kekunci dan jawab soalan mudah yang diberikan.
  3. Anda hanya dibenarkan menghantar satu penyertaan bagi setiap peraduan (melainkan dinyatakan sebaliknya)

Tempoh Penyertaan : 1 November 2016 (12.00 pagi – 11.59 malam)

 


Click here if you have issue acessing the promo form above

The post JELITA HADIAH HARIAN – 1 NOVEMBER 2016 appeared first on Jelita.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment