Kulit Sensitif? Produk Terbaharu Ini Mampu Memberikan Kulit Yang Jauh Lebih Sihat

Setiap orang mempunyai jenis kulit yang berbeza dan cara penjagaannya juga berlainan. Untuk mereka yang berkulit sensitif, inilah dia solusi yang anda cari selama ini.

 

 

Kulit sensitif adalah jauh lebih mudah bermasalah dari kulit normal. Bahkan, dengan mengelap, mengurut dan menggarunya juga boleh menyebabkan kulit tercalar halus sekaligus permukaan kulit mereka atau lebih mudah dipanggil iritasi dan sensasi yang tidak menyelesakan.

 

Usah bimbang lagi, kerana kali ini THE FACE SHOP menampilkan inovasi penjagaan kulit terbaharu untuk koleksi Dr.Belmeur Advanced Cica yang mulanya diperkenalkan pada tahun lalu, iaitu Dr.Belmeur Advanced Cica Peptide Ampoule yang bercirikan teknologi unik terkini dikenali sebagai Skin-sync Rx™.

 

 

Ia mengandungi tiga bahan inovasi termasuklah Ceramide yang melindungi kulit dari kekeringan dan dalam masa yang sama menambah kelembapan kulit. Kedua adalah Panthenol yang juga dikenali sebagai Pro-Vitamin B5 yang mana sejenis pelembap kurang iritasi dan ketiga adalah ekstrak Centella Asiatica atau nama panggilannya Tiger Grass, sejenis tumbuhan yang kaya dengan fungsi anti-inflammatory serta khasiat melembut.

 

 

Produk terbaharu Dr. Belmeur Advanced Cica Peptite Ampoule yang bernilai RM165 untuk 45 ml adalah langkah pertama yang membantu dalam mengatasi kulit bermasalah, dan ia menyalurkan pelembut dan bahan yang mengembalikan tenaga. Ia menyerap dengan lebih cepat sama dengan usaha memulihkan kulit.

 

Ia boleh didapati di kesemua stor dan stor atas talian di www.thefaceshop.com.my bermula Januari 2019.

 

Kunci utama kepada Peptite Complex adalah:

 

1. Argireline – Peptid yang mempunyai efek yang sama dengan mekanisme Botoks. Ia membantu meningkatkan kolegen sintesis, memperbaiki kelibat kedutan dan keanjalan kulit.

 

2. LG-AQ – Ia dihasilkan oleh LG H&H, bahan ini mempunyai kehebatan anti-radang, membantu menguruskan perlindungan buat kulit dan melegakan iritasi pada kulit.

 

3. Urea – Menyerap jauh ke dalam kulit yang kasar dan kering dalam membantu merawat tekstur kulit yang tidak sekata. Permukaan yang lembut juga membolehkan penyerapan yang lebih baik.

 

Cara-cara penggunaan:

 

 

Sapukan toner terlebih dahulu pada permukaan kulit. Anda juga boleh mencampurkan beberapa titis Dr.Belmeur Advanced Cica Recovery Cream untuk meningkatkan kesan lembap.

 

Sempurnakan rutin penjagaan kulit anda dengan produk lain dari kumpulan Dr.Belmeur Advanced Cica Recovery :

 

 

Dr.Belmeur Advanced Cica Recovery Serum (RM155.60)

Serum jenis berminyak ini menggabungkan kelembutan, penguatkuasaan sistem perlindungan kulit, memulih semula dan khasiat menganjalkan kulit hanya dalam satu botol. Ia juga menghasilkan perlindungan menyeluruh pada kulit dengan menghasilkan lembapan yang cukup.

 

Dr.Belmeur Advanced Cica Recovery Cream (RM155.60, 50 ml)

Melembut dan melegakan kesan cela halus pada kulit dan micro-crack dengan krim lembut dan mudah untuk dipakai ini. Ia sangat memberikan tenaga kepada kulit sensitif dengan lembapan sempurna.

 

Dr. Belmeur Advanced Cica Hyaluronic Sheet Mask (RM16.90, 30g)

Helaian seakan kain kasa ini dapat memeluk kontur wajah seakan kulit kedua, menutupi kulit dengan lapisan lembapan yang dewy dari esen gel menyejukkan Hyaluronic Acid.

 

Dr. Belmeur Advanced Cica Recovery Hand Cream (RM49.00, 60ml)

Ia merupakan pelembap tahan lama sepanjang 24 jam untuk tangan dan kuku anda. Kream tangan anti kedutan ini menyerap pantas ke dalam kulit dalam menghasilkan kemasan akhir lembut yang tidak langsung berminyak atau melekit.

 

 

 

 

 

 

 

The post Kulit Sensitif? Produk Terbaharu Ini Mampu Memberikan Kulit Yang Jauh Lebih Sihat appeared first on EH!.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment