‘Pantang Lelaki Ada Segalanya, Sampai Sanggup Curang Dengan Aku’

Sudah menjadi asam garam dalam berumahtangga, pergaduhan kecil pasti timbul apabila tiada lagi persefahaman. Pasangan seharusnya mengambil jalan yang terbaik untuk memastikan hubungan kembali erat seperti dahulu.

Namun lain pula bagi pasangan ini apabila isteri didakwa kantoi curang. Di dalam luahannya di Facebook, turut disertakan bersama bukti perbualan bersama kekasih dan rakan isteri.

‘Mai aku dedah dulu bukti-bukti yang ada’

Sungguh tak sangka

Ya Allah.. sungguhku tak sangka, bini yang aku sayang selama ini sanggup laku curang, pantang lelaki ada segalanya, sampai sanggup curang dengan aku, yang paling sedih betina ni dah tau jatuh talak , pada 4 dec 2018 , aku telah bagi amaran , jika dia berlaku curang, talak satu lah dia, sebab masa tu dah was2, phone dia pon tak bagi tengok, dia letak lock semua, harini aku baru tahu yg dia curang, maksudnya talak dah jatuh pada 4 dec lagi, habis selama ni dia takdak rasa bersalah lansung tinggai serumah sekali dgn aku secara tak sah.

Patut selama ni dah jarang letak photo aku kt status ka apa, sampai satu tahap tu aku perasan gambar aku kt ig dia dia hide semua, acah2 kami ni bergaduh, then boleh la berbaik dgn laki tu, dipermainkan teruk. ya Allah..

Nak jadi cerita terbongkar semua rahsia dia dengan lelaki tu bernama Z************** panggilan “***”

Sebelum ditukar cerita dalam mahkamah nanti, mai aku dedah dulu bukti2 yang ada, aku dah takmau cerita panjang, tengok lah sendiri gambar2 dia dgn lelaki tu, chat2 depa.

Dan aku sendiri dah buat report polis utk rujukan mahkamah,

So semoga ampa boleh berkahwin la nnti hingga ke jannah

Ow lupa pula laki tu pula suami orang .

Sumber : Azim Syahmi

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment