Gadis Ini Kongsi Tips Kurus Tanpa Ambil Supplement Atau Fat Burner

Pelbagai supplement ubat kurus yang ada jual di pasaran dan mudah untuk didapati. Jangan mudah untuk terperdaya dengan iklan produk kurus dan mungkin ianya dapat mengundang risiko terhadap kesihatan kita. Cara mengurangkan berat badan ideal adalah dengan pengambilan makanan yang sihat.

Gadis ini kongsi cara pengambilan makanan yang seimbang tanpa perlu mengambil sebarang supplement atau fat burner untuk cepat kurus. Tengok hasilnya, wowww…

Variasikan makanan anda

Jangan stress untuk kurangkan berat badan

Tiada gula dalam minuman

Elakkan sos, termasuk mayonis

Protein tambahan seperti tofu, tempe

Jogging 40 minit

Makan walaupun sikit

Gadis ini kongsi beberapa tips kurus buat gadis yang mengimpikan bentuk badan idaman mereka. Pengambilan makanan juga perlu dijaga untuk kurang atau tidak mengambil gula dalam minuman dan makanan. Senaman juga perlu dilakukan untuk cepatkan proses turunkan berat badan. Jangan ambil supplement atau fat burner untuk cepat kurus sebab produk demikian dapat merosakkan buah pinggang kita. Kalau mak kita masak makanan sedap, jangan tak makan pula. Makanlah walaupun sedikit, nanti kecil pula hati mak kita.

Sumber: moisorohoisyoh

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment