KEMEWAHAN CAVIAR UNTUK MUDAKAN WAJAH

Bayangkan wajah yang tampil anjal dan terus nampak muda dengan ekstrak bahan terunggul diperkenalkan Clinelle dalam rangkaian CaviarGold.

Mengapa perlu lagi rungsing akan kulit nampak kusam, tua sebelum waktu dan hilang keanjalan? Ketahui manfaat bahan yang terkandung dalam rangkaian Clinelle CaviarGold, anda pasti mahu menggunakannya serta-merta.

EKSTRAK CAVIAR Turut dikenali sebagai ‘emas hitam’, ia dianggap makanan paling mahal yang hanya dihidang kepada raja dan kerabatnya pada zaman dulu. Kaviar mempunyai format sel mirip kulit manusia dan amat kaya dengan elemen bernutrisi termasuk protein, mineral, vitamin A, D, E dan K, antioksidan dan lipid selain padat Omega 3. Kandungan ini dalam Clinelle Caviar Gold menjadi diet seimbang untuk kulit anda.

EMAS NANO 24K Mampu merangsang sintesis kolagen sebanyak 300 peratus justeru menganjal kulit dengan hebat. Anda akan lihat perbezaannya pada permukaan wajah.

DAUN PHYTOGOLD Diekstrak daripada Golden Bell, bukan saja mampu menegangkan wajah malas mencerahkannya secara semula jadi.

Clinelle CaviarGold Series dikuasakan dengan Triple Gold Lifting dan Firming Complex yang mengandungi bahan mewah bagi memberikan kesan segera dan tahan lama.

The post KEMEWAHAN CAVIAR UNTUK MUDAKAN WAJAH appeared first on Her Inspirasi.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment