Hadiah Harian Jelita Disember 2017 – 1 Disember 2017

MENANGI 3 BAUCAR PERCUTIAN DI OAKWOOD HOTEL & RESIDENCE BERNILAI RM505.60 SETIAP SATU!

Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur adalah harta pertama Plentitude Berhad dan Oakwood Asia Pacific Ltd di Malaysia. Dengan menawarkan 251 unit, Oakwood Hotel dan Residence ini memberi perkhidmatan seperti hotel dengan berkonsepkan kontemporari, elegan dan dilengkapi dengan kemudahan moden yang selesa dan ruang tamu yang luas. Pelbagai kemudahan telah disediakan untuk semua pengujung Oakwood, seperti dobi dan internet berkelajuan tinggi. Terdapat juga, empat bilik mesyuarat yang sesuai untuk pelbagai acara, dan restoran TrEat Restaurant & Bar yang menyajikan makanan bufest sepanjang hari. Selain itu, kemudahan seperti membuat kopi dan teh, dan peti deposit keselamatan juga disediakan di setiap unit. Tambahan pula, setiap bilik Deluxe Apartments juga disediakan dapur kecil, dan unit untuk pansapuri premier pula mempunyai peti sejuk bersaiz penuh dan dapur tambahan. Kesemua bilik di Oakwood telah diubah suai dengan pemandangan kontemporari dan perabut baru. Kelengkapan di setiap bilik juga telah dikhiaskan oleh Peter Morrisey, pereke fesyen terkenal di Australia. Untuk mengetahui lagi perkembangan lanjut Oakwood, boleh lah ikuti media sosial Oakwood di Facebook dan Instagram.

Cara Menyertai

  1. Klik peraduan yang ingin anda sertai dan lengkapkan borang pendaftaran. Proses ini perlu dilakukan sekali sahaja dan butiran anda akan disimpan untuk peraduan akan datang.
  2. Selepas mendaftar, masukkan kata nama serta kata kekunci dan jawab soalan mudah yang diberikan.
  3. Anda hanya dibenarkan menghantar satu penyertaan bagi setiap peraduan (melainkan dinyatakan sebaliknya)

Tempoh Penyertaan : 1 Disember 2017 (12.00 pagi – 11.59 malam)

 


Click here if you have issue accessing the promo form above

The post Hadiah Harian Jelita Disember 2017 – 1 Disember 2017 appeared first on Jelita.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment