Hadiah Harian Jelita Jun 2017 – 29 Jun 2017

MENANGI SET SPECIFIQUE ANTI-KELIMUMUR BERNILAI RM 380

Kérastase yang memegang reputasi sebagai pakar dalam penjagaan kulit kepala sejak 1964, telah melancarkan semula Spécifique pembersihan anti-pencemaran terbaik yang berasaskan molekul pembaikan-skinceutical dan Kompleks pelindung AOK. Set Kérastase Spécifique menawarkan revolusi protokol di salon yang terdiri daripada 3 langkah berturutan. Pertama, membersih dan detoksifikasi dengan syampu Bain Anti-Pelliculaire yang direka untuk menanggal kelimumur pada rambut kering atau berminyak. Ia juga dapat menghapuskan kekotoran pada kulit kepala untuk kelagaan berpanjangan. Kedua, merupakan krim gel Masque Hydra-Apaisant dicipta khas untuk urutan penjagaan yang melegakan ketidakselesaan dan melembapkan kulit kepala. Akhir sekali, Cure Anti-Pelliculaire menawarkan rawatan pemikronan intensif yang eksklusif dicipta untuk memperbaiki masalah kulit kepala dan mencegah daripada berulangan. Teknologi remusan ini menjadikan 3 kali lebih cekap daripada syampu anti-kelimumur yang menghapuskan kelimumur dan mencegah kulit kepala daripada pengokisidaan sebum. Setiap satu daripada ritual Kérastase Spécifique direka untuk dikekalkan oleh pengguna. Wangian yang mewah, bahan-bahan, dan tekstur memberikan pengguna berpengalaman seperti di spa, seolah-olah memanjakan diri dengan mengekalkan kecantikan rambut, dan kulit kepala lebih berasa lega, seimbang dan sihat.

Cara Menyertai

  1. Klik peraduan yang ingin anda sertai dan lengkapkan borang pendaftaran. Proses ini perlu dilakukan sekali sahaja dan butiran anda akan disimpan untuk peraduan akan datang.
  2. Selepas mendaftar, masukkan kata nama serta kata kekunci dan jawab soalan mudah yang diberikan.
  3. Anda hanya dibenarkan menghantar satu penyertaan bagi setiap peraduan (melainkan dinyatakan sebaliknya)

Tempoh Penyertaan : 29 Jun 2017 (12.00 pagi – 11.59 malam)

 


Click here if you have issue accessing the promo form above

The post Hadiah Harian Jelita Jun 2017 – 29 Jun 2017 appeared first on Jelita.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment