Be-YOU-tiful di Sunway Pyramid & Sunway Velocity Mall

Adakah anda seorang beauty junkie? Bersedia untuk goodies produk kecantikan terbanyak yang tidak patut anda lepaskan!

 

Bulan ini, pusat beli-belah Sunway Pyramid dan Sunway Velocity Mall bekerjasama untuk memberikan anda promosi, produk percuma, aktiviti dan bengkel kecantikan secara eksklusif dari 14 sehingga 30 Julai nanti.

 

Ambil peluang ini untuk meningkatkan lagi skil kecantikan anda dengan lebih banyak tip dan trik, tawaran dan promosi eksklusif dari lebih 30 jenama kecantikan antarabangsa dan tempatan. Sepanjang bulan Julai ini, pusat beli-belah Sunway Pyramid dan Sunway Velocity Mall bakal melalui transformasi kepada beauty wonderland, jadi pastikan anda turut serta dalam revolusi be-You-tiful itu nanti!

 

Belanja dan tebus Flamingo Beauty Pouch* apabila anda berbelanja RM300 (RM200 untuk pengguna kad kredit HSBC) di dalam dua resit di mana-mana kedai kecantikan yang turut serta di Sunway Pyramid dan Sunway Velocity Mall.

 

 

Ingin tahu lebih lanjut? Dapatkan booklet Sunway Beauty yang disertakan bersama naskhah isu Julai kami dengan segera sebaik ia berada di pasaran atau anda juga boleh layari http://ift.tt/2tvP0RA dan http://ift.tt/2tvJ5f6

 

Sunway Pyramid juga akan memberikan banyak hadiah kecantikan! Jika anda mahu rebut peluang ini, nantikan update terkini menerusi laman Facebook Sunway Pyramid dan Sunway Velocity Mall.

 

Kongsikan pengalaman anda dengan memuat naik gambar apabila anda turut serta dalam bengkel kecantikan atau melawat mana-mana kedai kecantikan untuk melalui transformasi solekan. Sertakan #SunwayPyramid #SunwayVelocityMall #BeYOUtiful dan #PyramidStyle bila anda memuat naik gambar-gambar anda.

 

The post Be-YOU-tiful di Sunway Pyramid & Sunway Velocity Mall appeared first on EH!.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment