EH! Promosi April 2017


Menangi hadiah menarik bulan ini!

MENANG!

Koleksi Rantai Hello Hermione

BERNILAI RM6,000

Bowerhaus bekerjasama dengan Hermione Olivia untuk membuat koleksi barang kemas monokromatik yang diilhamkan dari cintanya kepada pengembaraan yang abadi. Hermione Olivia telahpun menapak di industri dengan pengikut media sosial yang agak besar jumlahnya. Dia menawan hati pengikutnya dengan foto hasil rakamannya yang penuh dengan cerita pengembaraan, makanan menyelerakan dan juga gayanya yang tersendiri. Sepintas lalu dia mampu membawa peminat ke dalam dunianya yang direka dengan teliti dan juga perjalanan serta pengalaman hidupnya yang benar-benar unik. Oleh kerana itu, Bowerhaus telah
mencipta a rebel baroque pearl yang diselaputi dengan kristal hitam metalik sebagai satu penghargaan kepada gaya dan personalitinya.  Apa yang lebih istimewa adalah tiada satu pun mutiara pada koleksi ini yang kelihatan serupa. Layari http://ift.tt/2oH2Iv2 untuk ketahui tentang koleksi terbaru mereka.

 

Nama – nama pemenang akan diumumkan di laman web EH!

Tempoh penyertaan : 1 – 30 April 2017

Click here if you have issue accessing the promo form above

The post EH! Promosi April 2017 appeared first on EH!.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment