Hadiah Hebat Jelita – Oktober 2016

Jangan lepaskan peluang keemasan ini!

Sertai & Menang!

Untuk peluang memenangi hadiah-hadiah hebat ini, ikuti langkah langkah di bawah:

Dapatkan Jelita edisi Oktober 2016 dan lengkapkan borang penyertaan yang disediakan

Hantarkan borang penyertaan anda kepada
Majalah Jelita
Marketing & Communications Department
Blu Inc Media
Lot 7, Jalan Bersatu 13/4, Seksyen 13, 46200 PJ

Semua pemenang akan diumumkan di laman web Jelita dan dihubungi melalui e-mel

Diilhamkan oleh Anne Fillipo, memukau dan mempesona adalah kata-kata yang sesuai untuk melambangkan wangian Lady Million dari Paco Rabanne. Wangian yang membuatkan seseorang terpikat dan sukar ditolak dengan ciri-ciri unik orange blossom dan vibrant wood. Lain daripada yang lain, Lady Million Privé mengambil pengembaraannya satu langkah ke hadapan kepada sesuatu yang hipnosis, berahi dan oriental. Jika anda inginkan sesuatu yang oriental, gabungan bunga heliotrope, vanila yang berkrim dan buah raspberi, ketiga-tiga trio ini melengkapkan wangian Lady Million Privé. Alamilah keterujaan memakai wangian yang elegan dan eksklusif ini.

paco-rabbane

Anda pasti sedar akan kesan kehidupan di bandar pada rambut. Tetapi, apakah kesannya pada kulit kepala anda? Setiap hari rambut dan kulit kepala anda terdedah kepada pencemaran udara, daki, kotoran dan pencemaran air yang menyebabkan rambut kelihatan lemah dan tidak bermaya. Kini, buat pertama kalinya Kérastase memperkenalkan Spécifi que-revolusi protocol yang membuat anda rasa seperti berada di salon yang terdiri daripada tiga langkah berturutan. Satu, membersih dan detoksifi kasi dengan menggunakan Specifique Bains. Dua, melega dan memperbaharui dengan Masque Hydra-Apaisant. Dan tiga, menyembuhkan agar tidak berulang lagi dengan Cure Intensive. Justeru, Kérastase menawarkan rumusan mujarab untuk melindungi kulit kepala daripada ‘pencerobohan’. Anda pasti riang dan yakin menyedari bahawa anda telah mencapai kecantikan yang mutlak. Mulakan dengan kulit kepala yang sihat untuk memastikan anda memiliki rambut paling cantik.

kerastase

Hanya tiga bulan sahaja lagi kepada penghujung 2016, sudahkan anda mencapai bentuk badan yang diingini? Sebagai satu daripada pusat gim yang terkenal di Malaysia, True Fitness dapat membantu anda mencapai matlamat yang anda ingin kecapi dengan fasiliti yang lengkap, terbaru dengan aktiviti yang menyeronokkan. Bukan sahaja anda dapat bersenam dengan kemudahan peralatan yang disediakan, malah anda dapat sertai pelbagai kelas yang disediakan True Fitness seperti Yoga, Pilates, Zumba, Aerobik dan banyak lagi. True Fitness juga menyediakan ruang rehat bagi ahli, bilik loker yang luas, kolam renang dan ruang khas bagi wanita yang ingin bersenam secara privasi. Jangan lepaskan peluang untuk memenangi pas keahlian selama dua bulan secara percuma di True Fitness!
true-fitness

The post Hadiah Hebat Jelita – Oktober 2016 appeared first on Jelita.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment