5 Langkah Amalan Penjagaan Kulit Orang Jepun

shutterstock_126297353

Gambar : Shutterstock

 

Kulit wanita Jepun yang berseri dan licin bak porselin membuat dunia terpesona. Rahsia di sebalik kejelitaan itu adalah hasil daripada rutin penjagaan kulit tradisional yang diwarisi daripada generasi ke generasi.

 

Ketahui lima langkah bagaimana orang Jepun menjaga kulit mereka agar sentiasa muda berseri setiap masa.

 

Langkah 1: Mencuci

Guna Deep Action Micro Cleansing Oil untuk membersihkan wajah sambil menyingkirkan kesan solekan dan kotoran.

 

Langkah 2: Membersih dengan mendalam

Gunakan pencuci kulit wajah yang serasi kondisi kulit anda. Seminggu sekali gunakan skrub wajah untuk cuci lebih mendalam.

 

Langkah 3: Menyegar

Tambah lembapan serta merta untuk kulit lembut 24 jam dengan Hydrating Toning Lotion yang diperkaya dengan Hiaruron San.

 

Langkah 4: Rawatan untuk pembaikan dan keserian

Bagi mengurangkan tanda-tanda penuaan sambil mencerahkan wajah, guna Youth Recall Firming & Refining Essence (Wajah & Mata) yang diperkaya dengan cecair pekat aktif. Esen kulit ini juga diperkaya dengan Peptida Pemulihan 3 bagi mempercepatkan pemulihan agar kulit lebih licin, berseri serta kulit kekuningan dapat dikurangkan.

 

Langkah 5: Melembap

Akhir sekali, rutin lengkap dengan pelembap Hydra Glow Firming Cream SPF 30 PA++ untuk perlindungan kulit di siang hari dan Ultra Rich Renewal Firming Cream sebelum tidur bagi mengurangkan garis-garis kedut dan tanda-tanda penuaan.

 

The post 5 Langkah Amalan Penjagaan Kulit Orang Jepun appeared first on EH!.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment