Pelanggan Complain 2 Jam Tunggu ‘Tilapia Terbang’, Nabila Huda Mengamuk

Sudah menjadi kebiasaan, ramai selebriti yang menceburkan diri dalam bidang perniagaan. Turut tidak ketinggalan adalah pelakon Nabila Huda yang membuka Waroeng Isabella di Taman Tun Dr Ismail (TTDI) yang menghidangkan masakan citarasa Indonesia.

Seorang pelanggannya kemudiannya meluahkan kekecewaan terhadap kualiti servis di kedai makan diusahakan Nabila itu di Twitter. Anak kepada rocker Amy Search ini membalas komen berkenaan dan mendapat pelbagai reaksi ramai pihak.

Hambar ke?

Nabila membalas komen pelanggannya itu dengan membandingkan kedainya dengan satu jenama makanan segera popular. Dia juga menegaskan restoran itu mempunyai air-cond dan tempat duduk khusus tidak seperti warungnya.

Penjelasan kenapa lama

Kalau fancy restaurant boleh la marah

Respon pengguna Twitter

Tak patut respon macam tu

Sumber: Nabila Huda, Twitter 

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment