Pemanas Air Joven Berikan Keselesaan Pada Semua

Ini adalah kisah sebenar keluarga di Malaysia berkongsi cara jenama Joven memberikan impak yang besar dalam kehidupan harian mereka.

Semua orang inginkan hari yang berjalan dengan bauk dan kancar tanpa sebarang masalah. Oleh itu, ia amat penting sekali untuk anda memulakan hari dengan mandian air panas yang menyegarkan agar tubuh dapat berfungsi dengan baik . Selama lebih daripada tiga dekad (35 tahun), Joven telah membantu menyempurnakan kehidupan kebanyakan keluarga di Malaysia agar hari mereka berjalan dengan lebih efektif dan bertenaga.

Kesihatan Yang Memberangsangkan

Khaliq Mohd Ehsan bekerja sebagai Jurutera Perisian yang sudah bekeluarga dan berpindah ke rumah barunya pada tahun 2015. Dia mula menggunakan pemanas air Joven sebaik sahaja isterinya disahkan hamil. Selepas membuat pemeriksaan bersama doktor, Khaliq disahkan menghidap darah tinggi. Doktor mencadangkan Khaliq untuk mandi dengan air panas atau suam agar ia dapat membantu mengurangkan tekanan darah tinggi. Selepas menggunakan pemanas air Joven, Khaliq dapat merasakan perbezaan pada dirinya. Pemanas air Joven dapat membantunya mengurangkan rasa tegang dan dia rasa lebih tenang dan tidak lagi rasa tertekan. Bagi Khaliq, dia akan menggunakan barang jenama Joven sekiranya jenama ini mengembangkan produknya selain daripada pemanas air.

“Saya akan syorkan pemanas air Joven kepada kawan-kawan saya. Pertama sekali dari segi reka bentuk. Kedua, dari segi keselamatan, ketahanan dan juga kualiti. Ketiga adalah servis lepas jualan. Joven dapat membolehkan saya menjaga kesihatan saya dan juga memberikan keselesaan kepada keluarga saya. Saya pasti syorkan Joven,”kongsi Khaliq.

Teknologi Heat Elevator (HE) adalah inovasi pertama di dunia yang menggunakan patent pending magnetic device yang mempercepatkan pemindahan haba. Peranti magnet ini direka secara unik dalam semua siri Joven Horizontal Storage Water Heater.

The post Pemanas Air Joven Berikan Keselesaan Pada Semua appeared first on Her Inspirasi.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment