‘Pergilah Abah Ke Negeri Abadi’ – Coretan Neelofa Kehilangan Datuk Bikin Air Mata Bergenang

Setiap yang bernyawa pasti akan merasa kematian. Sebagai insan yang masih bernyawa, kita mesti tetap kuat dan tidak terbawa-bawa dengan kehilangan orang tersayang. Namun, tidak menjadi kesalahan untuk bersedih kerana ianya sudah lumrah manusia.

Hos sensasi Neelofa berkongsi berita sedih pemergian datuk yang dipanggil ‘Abah’ menerusi sosial medianya, semalam. Coretan Neelofa itu turut membuatkan netizen terkesan.

Abah banyak mengajar tentang hidup

Instagram Photo

Lofa meluahkan kesedihannya menerusi satu pos Instagram yang turut menyertakan video dan gambar bersama arwah, Noor Mohamed sebelum ini. Menurut Lofa pemergian abah membuatkan dia berduka kerana lelaki itu banyak mengajarkannya tentang hidup.

Abah akhirnya tinggalkan kami. Hati saya patah dan sebahagiannya pergi bersamamu. Abah banyak mengajar erti hidup, cinta, keluarga dan segalanya. Abah antara orang yang saya tak sabar-sabar untuk saya jumpa setiap kali balik Kelantan. Sekarang abah tiada lagi.

Saya akan merindukan segalanya tentang abah. Sekarang pun dah rindu. Ada banyak benda nak ditulis pasal abah tapi saya rasa banyak sudah diluahkan ketika bersama abah, moga-moga abah dengar. Berehatlah, abah. Semoga Allah mengurniakan syurga tertinggi untukmu. Sayang abah.

Pergi di hari Maulud Nabi

Individu penting dalam hidup

Tulis heroin Suri Hati Mr Pilot ini lagi, abah menjadi insan penting dalam hidupnya. Kasih sayang abah untuk mereka sekeluarga tidak berpenghujung. Tambahnya lagi, abah seorang elalki yang baik, pemurah dan penyayang sekaligus membuatkan dirinya bersedih dengan kehilangan itu.

Sumber: Neelofa

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment