Harry Styles Pergi Ujibakat Untuk Star Wars?

Berita mengenai bekas ahli kumpulan One Direction iaitu Harry Styles pergi ujibakat filem akan datang Star Wars telah mula bertebaran.

 

Gambar : Sumber Google

 

Bahkan baru-baru ini bintang popular itu tampil menerusi rancangan The Graham Norton Show seakan mengiyakan berita tersebut menerusi reaksi yang dia berikan kala menjawab pertanyaan dari pengacara rancangan tersebut iaitu Graham.

 

Ketika cabaran Warren Beatty Deadpan, di mana Norton cuba untuk mengesahkan akan berita Harry memasuki ujibakat untuk watak Hans Solo pada waktu muda, penyanyi Britain itu hanya memberikan respon senyuman sambil mengetap bibirnya.

 

 

Tidak mahu mengiya atau menidakkan berita itu, Norton kemudiannya berkata,”That might be a yes!” selepas Harry tersenyum.

 

Biarpun berita itu masih belum disahkan sendiri oleh Harry, watak Hans Solo berpihak kepada Alren Ehrenreic. Namun, kita masih boleh melihat lakonan Harry yang akan tampil bergandingan dengan Tom Hardy dalam  filem Dunkirk yang bakal dilancarkan pada bulan Julai nanti.

 

 

 

 

 

The post Harry Styles Pergi Ujibakat Untuk Star Wars? appeared first on EH!.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment