Frozen 2 Bakal Ditayangkan Dua Tahun Lagi

Akhirnya, filem animasi yang pernah menjadi fenomena pada tahun 2013 iaitu Frozen bakal tampil dengan sambungannya, Frozen 2.

Disney telah mengumumkan yang mana sekuel filem Frozen bakal ditayangkan di pawagam pada 27 November 2019, tepat enam tahun selepas filem pertamanya dilancarkan.

 

Walaubagaimanapun, Disney masih belum berkongsi sama ada bintang asal filem Frozen bakal memegang watak yang sama atau pun tidak. Namun, watak Anna dan Elsa yang dipegang oleh Kristen Bell dan Idina Menzel seakan masih sama pabila mereka dilihat retweet kembali berita mengenai tarikh tayangan Frozen 2 itu di Twitter.

Ini sekaligus menguatkan khabar angin yang mana mereka bakal kembali memegang watak mereka. Bahkan, yang mengujakan lagi pabila Josh Gad yang mana membawa watak Olaf turut memuat naik tweet akan berita tersebut dan ini membuktikan bahawa mereka sudah bersedia untuk kembali beraksi di Arendelle.

Let the countdown begin!

The post Frozen 2 Bakal Ditayangkan Dua Tahun Lagi appeared first on EH!.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment